Skip to content

De hænger ikke i, de hænger bare ud…

09/02/2011

Jeg er stoppet med at amme ! Og det føles på mange måder helt fantastisk. Min søn har i over 2 måneder haft problemer med at sove om natten og fra kl. 24 og resten af natten lå jeg nærmest konstant med patterne fremme. Så tog jeg beslutningen og gik over til flaske. Nu sover han og jeg meget bedre – er kun oppe 1-2 gange hver nat og det er luxus !

Og jeg har fået mine bryster igen… Eller det vil sige først var det MEGET ømme, men det tog heldigvis ikke mere end et par dage, så var det overstået… Nu 14 dage efter kan jeg så se hvad de er blevet til.

Min kæreste kiggede på mig i sengen i morges og sagde “Det ligner du kun har eet bryst på midten” – og der var det gik op for mig ! Jeg har fået hængepatter… Ja, man vidste jo godt at det kunne ske, men de har været så fine i al den tid jeg har ammet og jeg tænkte; Det sker ikke for mig !

Nu kører der en gammel Hannibal & Jerry sang (tror den kommer der fra) i hovedet på mig konstant: Jeg hænger ikke i, jeg hænger bare ud – jeg hænger i min seng som en slatten klud. Den ku være skrevet af mine bryster !

Men når jeg så blir lidt trist over udviklingen af min krop – så ser jeg på min søn og tænker at det er det hele værd !

 

No comments yet

Skriv et svar

